II Turniej Piłki Nożnej Oldbojów

II Turniej Piłki Nożnej Oldbojów

REGULAMIN II TURNIEJU PIŁKI NOŻNEJ OLDBOJÓW

1982 i starsi

,,O PUCHAR WÓJTA GMINY ŁOSOSINA DOLNA”

Organizator - LUDOWY KLUB SPORTOWY „ŁOSOŚ”

Współorganizatorzy - GMINA ŁOSOSINA DOLNA

Termin i miejsce - 13 sierpnia 2017 r.

Cel imprezy - Popularyzacja piłki nożnej,

- Integracja środowiska poprzez sport,

- Zapewnienie czynnego wypoczynku i współzawodnictwa sportowego

Regulamin turnieju

I. Uczestnictwo

W turnieju mają prawo startu drużyny składające się z 6 zawodników w polu + bramkarz oraz z zawodników rezerwowych.

Zawodnicy biorący udział w turnieju: rocznik 1982 i starsi.

Zawodnicy zgłoszeni do danego zespołu na początku rozgrywek, nie mają prawa przejść do innego zespołu w trakcie trwania turnieju – w przypadku wystawienia 2 zespołów
z 1 klubu

Opiekun zespołu powinien przed pierwszym spotkaniem przedstawić organizatorowi podpisaną listę zawodników wraz z adnotacją ,,AKCEPTUJĘ REGULAMIN TURNIEJU”

Wszystkich zawodników, trenerów i kibiców turnieju obowiązują zasady „fair play”

Wszystkie drużyny zobowiązane są posiadać stroje sportowe, a do każdego zawodnika musi być przypisany numer

II Zasady gry:

Mecze odbywają się według obowiązujących przepisów piłki nożnej:

  • w meczu uczestniczy bezpośrednio 6 zawodników w polu + bramkarz
  • czas gry: 15 minut bez zmiany połowy boiska
  • rzuty z autu wykonywane są ręką (tradycyjnie)
  • zmiany zawodników - lotne (bez konieczności zgłaszania ich sędziemu)
  • bramkarz po aucie bramkowym wybija piłkę nogą z podłoża
  • turniej zostanie rozegrany piłką o rozmiarze nr 5
  • podczas wykonywania stałych fragmentów gry zawodnicy drużyny przeciwnej muszą znajdować się co najmniej w odległości 5 m od piłki.
  • rzut karny wykonywany jest z odległości 9 m od bramki
  • nie wolno grać lub blokować dostępu do piłki leżąc
  • pozostałe przepisy zgodnie z przepisami PZPN

III Kary:

Zawodnikom za niesportowe zachowanie grożą następujące kary, które są wymierzane przez sędziego prowadzącego spotkanie

· kara wykluczenia ze spotkania na 2 minuty

· kara wykluczenia ze spotkania na 5 minut

IV Punktacja :

  • za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3 punkty, remis 1 punkt, za przegraną 0 punktów,
  • za przegraną na skutek niestawiennictwa 0 pkt. i wynik 0:3,
  • w rozgrywkach rundy zasadniczej kolejność zespołów ustalona zostanie na podstawie ilości dużych punktów. W przypadku gdy dwie drużyny uzyskają taką samą liczbę punktów o miejscu tych drużyn decydują wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy nimi,
  • w przypadku uzyskania tej samej liczby punktów, przez więcej niż dwie drużyny o kolejności decyduje „mała tabela” uwzględniająca tylko mecze pomiędzy zainteresowanymi zespołami,
  • o zajętych miejscach decydują kolejno :

- większa ilość zdobytych punktów

- stosunek bramek, strzelone do straconych

- większa liczba zdobytych bramek

- w przypadku takiego samego bilansu rozstrzygnie losowanie,

  • w meczach fazy pucharowej (półfinały, finał, mecz o III miejsce) w przypadku remisu w regulaminowym czasie gry, rozstrzygnięcie nastąpi w rzutach karnych wg zasad: 3 kolejki rzutów karnych na przemian, Jeżeli po rozegraniu serii rzutów karnych żadna z drużyn nie osiągnęła przewagi bramkowej, wówczas przeprowadza się serię następnych rzutów karnych z tym, że odbywają się one na przemian 1/1 do momentu zdobycia przewagi po danej rundzie rzutów karnych aż do rozstrzygnięcia.

V. Zasady finansowania

  • Koszt udziału w Turnieju 150,00 zł.
  • koszty przejazdu - drużyny pokrywają we własnym zakresie.
  • W ramach wyżywienia dla każdego zawodnika przypada 1 szt. kiełbasy
    z grilla oraz zgrzewka wody mineralnej na drużynę

VI. Nagrody

  • Nagrody otrzymują:
  • Puchary miejsca I, II, III
  • Najstarszy zawodnik
  • Najlepszy strzelec

VII Zgłoszenia do turnieju

Zgłoszenia przyjmowane są telefonicznie do dnia 10.08.2017 r. pod numerem telefonu 601485336 – Kamil Pijanowski

W dniu zawodów zgłoszenia następują na podstawie karty zgłoszeniowej oraz dokonania wpłaty u organizatora w kwocie 150,00 zł.


Organizator pozostawia sobie możliwość odwołania Turnieju w przypadku, gdy liczba drużyn ze zgłoszeń telefonicznych będzie mniejsza niż 6.

Maksymalna liczba drużyn biorących udział w Turnieju to 12

Karta drużyny musi zawierać:
nazwę drużyny, nazwisko i imię zawodnika, wiek zawodnika
podpis opiekuna drużyny

VII. System rozgrywek

Godziną rozpoczęcia Turnieju jest godzina 14:00.

Lista zawodników oraz wpisowe przyjmowane są od godz. 13:30 do godz. 14:00

W turnieju weźmie udział ………. zespołów w jednej kategorii, podzielonych na dwie grupy.

W grupach rozgrywki odbywają się na zasadach każdy z każdym.

Pierwsze 2 zespoły z każdej grupy awansują do Fazy Finałowej rozgrywek.

W Fazie Finałowej zostaną rozegrane spotkania systemem pucharowym wg następującej zasady:

Zespoły, które zajęły miejsca 1,2 w grupie I zagrają odpowiednio z zespołami 2,1 grupy II.

Mecz o 3 miejsce i finałowy.
 

VIII Postanowienia końcowe

Organizator zapewnia dobrze przygotowane boiska sportowe, obstawę sędziowską, dwie szatnie z natryskami.

W sprawach nieujętych niniejszym regulaminem przyjmuję się, że decyzje podjęte przez Organizatora turnieju są ostateczne.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy bez opieki na trybunach w szatniach i innych miejscach na terenie obiektu.

Organizator nie odpowiada z tytułu NW osób biorących udział w turnieju jak również osób towarzyszących i innych osób przebywających na terenie obiektu.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie. W przypadku zmiany uczestnicy turnieju zostaną o tym powiadomieni najpóźniej do momentu rozpoczęcia się turnieju.

Komentarze

Dodaj komentarz
do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości